DGC Albatros Forum

Normale Version: Fliegen am Samstag
Du siehst gerade eine vereinfachte Darstellung unserer Inhalte. Normale Ansicht mit richtiger Formatierung.
Seiten: 1 2

Sepp

Schaut gar ned so schlecht aus. Wind wahrscheinlich aus OSO mit 2-3.
Also wären denkbar Hausstein, Böhming oder Birken. Der Temp für Hausstein is ned ganz so guad (vui Niederschläge heid nacht). Wenns in Birken heid Nacht ned zvui regnd, war des eventuell a ned schlecht(Temp bis 1000m guad!). Wos moant´s Ihr dazua?
Viele Grüße Sepp
I bin für Birken!!! woas jemand obs scho gmahd ham?? ned dass des moing dean.
Birken is ned gmahd.
I muas moeng in Deggendorf wos obhoin, do were am Hausstoa amoi voabeischaun. Via Blez san no frei.
Wann fahrst?

Kannst mi in Wallersdorf an der Autobahn mitnehma wenns war?

Mecht a amoi vom Hausstein fliegen!
mark7926 schrieb:Wann fahrst?

Kannst mi in Wallersdorf an der Autobahn mitnehma wenns war?

Mecht a amoi vom Hausstein fliegen!

I nimm di mid. Wann woas I no ned. I ruaf di moeng fria amoi o. So umara neine rum.

Sepp

Dad a mid foahn!
Viele Grüße Sepp
jetzt auf Hochdeutsch:
Ich fahre auch zum Hausstein. Bereits heute Abend habe ich Kontakt mit der dortigen Fliegergruppe aufgenommen. Ungefähr gegen 10.00Uhr werde ich mein Domizil in den niederbayrischen Ebenen verlassen und mich mit meinem Kraftfahrzeug auf die lange Reise gen Osten machen. So bin ich sicherlich rechtzeitig am Orte des Geschehens und kann meine Flügel ausbreiten. Welchen engagierten Piloten würde es nicht reizen an diesem Ort alles hinter sich zu lassen und höheren Gefilden entgegen zu schweben...
so und iatz amoi wieda in da landessprache.

Is supa Fritz, hoit mi bereit!
Serus beinand,
bin a dabei am Hausstein.
Abfahrtszeit bitte per Handy mitteilen!
Gruß
Klaus G.
Saubled, bin grod hoam kemma und hob des ganze jetz erst glesen. Bis i jetz zum Hausstoa fahr un dstardferdig bin dawei is zschbäd.
Seiten: 1 2