Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Morgen leichter Ost / Birken?
#1
Nachdem de Wiesn in Stoabach so hoch ist, wäre bei Ostwind evtl. Birken mit Freigabe eine Option für an Drachafliaga. 
Wenn wo’s zammgeht und mi oana auffeziagn dadad, war I dabei. Wenn ned, fahre in dBerg.
#2
Hi Armin,
In Birken würde ich mich mit dem Drachen bei den schlechten Seilen nicht recht trauen.  wenn für Birken aber trotzdem Interesse besteht, kann ich gerne mal einen Schleppstreckencheck durchführen Smile
Vielleicht würde ja inzwischen zumindest ein Seil ausgetauscht?
dreffma uns bei am g'miadlichn Landebia
Gruß
Reinhard E.
#3
Aiso d'Schleppschtreck soiba war so super. Frisch gmahde Wiesn. Wennma des oane Seil, des no bei do war aufzwingt dadn, gangs scho moane.
dreffma uns bei am g'miadlichn Landebia
Gruß
Reinhard E.
#4
I bin jetzt grod dabei mei Zeig herzummrichten. Wenn was zammgeht in Birken, war I dabei. Wart jetzt noch bis 9:30h und miassad dann fahrn. Stoabach geht wegam Gros leider ned.
Melde mi nomoi, wenn I losfahr.
#5
Oise klar, fahr jetzt nach Ruhpolding.
#6
Fui Spaß!  schod biagga war amoi wida ned schlecht gwen.
dreffma uns bei am g'miadlichn Landebia
Gruß
Reinhard E.




Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste